JulLov!!!

Skrivit av Tess: 2010-12-17 | 19:45:21

Efter en hektisk vecka med full fart har jag äntligen JULLOV!!! såå skönt.
Ska visserligen in på jobbet en svängis imorgon också, men det räknas inte som jobb =) har så roligt där ändå.

Sen bär det av, kära fina underbara och i allra högsta grad efterlängtade sambon kommer med A och F och plockar upp mig i Sundsvall o sen är det Norr som gäller...
Hello Övertorneå!!!
Och som jag har längtat, denna mysiga lilla håla! Var sommar sist vi var där, så det är på tiden att vi kommer dit igen, och får träffa alla mysiga härliga människor och riktig vinter, det kan man räkna med =)



Jag idag på jobbet.
Både Prinsen däri och magen växer som bara den, och han är en jävel på att både sparkas, boxas o puta med rumpan. Man ser hur hela magen deformeras när han sprattlar omkring där inne.
Men så jäkla härligt det är!!! =)



Hos barnmorskan förra veckan =)


På 3års jubileét.. Man kan ju försöka göra sig fin fast man är fet ;)



Kommentarer
Postat av: Fia

Jättefin var du! :) Jag gillar frillan med flätan! Den måste jag prova nån dag :)

2010-12-19 @ 12:14:39
URL: http://fialotten.blogspot.com
Postat av: Fia

Men gud kvinna vad vacker du är. Du är nog bland den vackraste gravida kvinna jag sett. ..

2010-12-19 @ 12:20:07
URL: http://littlemissfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0