Sådärja..

Skrivit av Tess: 2010-12-09 | 21:39:22

Vilken härlig dag det har varit!!!!
Igår var vi på Grill o käkade med jobbet, mycket roligt och mycket trevligt, o jäklar så mätt man blev...

Dagen började med ett besök hos vår goa barnmorska.. Jag tycker fan det gör ont som satan det där sticket i fingret man måste göra helatiden.. höwa
Lyssnade lite på hjärtat och mätte.. allt såg jätte bra ut och det är en livlig liten kille som mår bra. Alltid skönt att höra!
Sen tog vi en prommis till affärn där brandlarmet bröt ut precis när vi betalade.. Men handla det hann vi o det var det viktigaste, jag som ska baka tårta idag.

Väl hemma var det lunch och sen fick min läckertuss till sambo en ordentlig avhyvling, så han kan visa sig bland folk i jul =)

Sen var det snabbaryck till jobbet, där eftermiddagen har spenderats med fulla puckar....

o appropå puckar vann Lule idag! Yeeeey!

Nu har vi sett robinsson och nu blir det tårtbakning...
Jag fyller ju år på lördag, men åker till Sundsvall med flyget imorgon så tjejerna på jobbet beställte minsann tårta =) o det ska dom väl få då =)



Hejja Hejja Stina!!!
Nu håller vi alla tummar vi har att Stinko tar hem den här segern nu!!
(min fina fina Stina leder svenska curlinglandslaget i em i Schweiz och spelar just i detta nu kvartsfinal, hejja hejja hejja!!!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0