Är det en vanlig dag....?

Skrivit av Tess: 2010-11-02 | 08:54:39

Ja, det är det väl igentligen, men jag har massor på schemat idag...


Kom hem från Luleå igår och trodde faktiskt det skulle vara mer ångestladdat att komma hem till en 41kvm liten lägenhet, när man spenderat en weekend i ett stort hus. Men helt ärligt, fasen så vi trivs här.
Jag for direkt från flyget till jobbet, men sambon ringde så fort han kom hem o berättade hur mycket han faktiskt trivs i vår lägenhet. Skönt! Speciellt med tanke på att vi är bunden till den fram till Oktober nästa år ;)

Idag är jag ledig, och varför vaknar man alltid så himla tidigt då? Hur som helst så är det väl bra, jag kanske tillomed hinner dammsuga innan jag sticker ut på dagens äventyr..

Halv tre är det dags för Ultraljud dessutom, känns riktigt spännande. Speciellt nu när den lille sparkar konstant, helt otroligt! Nu hoppas vi ju bara att allt ser bra ut, och att de kan se vad det är för nån förståss ;)

spännande dag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0