Long time, no see..

Skrivit av Tess: 2010-11-27 | 08:34:23

Har inte haft tillgång till internet de senaste dagarna så det har varit lite vagt med besök på nätet. Och trots att min fina iPhone 4 är helt suverän, så kan jag inte blogga på den... (tycker dock blogg.se kan fixa en app)

Mycket har hänt sen sist, jag är fortfarande kvar i sundsvall hos modren med familj. Jag har hunnit hälsa på goa vänner i Umeå, pappa i Ö-vik och kommit tillbaka hit igen. jag har blivit en bättre frisör efter kursen förra lördan, blivit förkyld och haft feber, fikat med mina bästa Camilla o Sofia, handlat lite nya kläder, eftersom jag inte ryms i mina gamla, jobbat en massa, varit på ljusparty hos min moster, och inhandlat nödvändigheter åt min son =) mm..
Bra sammanfattning av min vecka =)

Nu har vi iaf än sålänge fixat till lillprinsen:
En barnvagn
Spjälsäng
Bilbarnstol
BabyBjörn bärsele
Babygym

Var inte riktigt meningen att vi skulle skaffa allt så tidigt, men vissa grejjer har vi fått, och nåra skulle en kollega till mig sälja, så då vare bara att passa på =)

Nu ska jag göra mig i ordning för en heldag på jobbet, och sen blir det inflyttningsfest hos Modren o P3 med massor av folk..

Imorgon åker jag hem till mitt stora hjärta!



Kommentarer
Postat av: Jessica Lif

Också en bild, på barnvagnen vil vi se ;))) och magen kanske =)

2010-11-27 @ 11:49:13
Postat av: carro

"Och så passade jag på att hälsa på världens bästa syster då jag väl var i Umeå.."?? :D

2010-11-28 @ 21:43:57
URL: http://carrobergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0