Myskväll...

Skrivit av Tess: 2010-11-06 | 19:47:01

När min stora kärlek är ute på äventyr får man passa på att mysa lite med sig själv, så ikväll är det bara lillprinsen och jag.
Har tänt massor med ljus och kollat på Sons of Anarchy, nu lyssnar jag på spotify och bara mår gott. Det är rätt skönt att vara själv ibland och bara få vara. ♥
Nu, karra och mer musik!!!




Spotify tips:
Kolla in bandet: " My Avenue " med Albin Glad i spetsen!

 

Annars är också min vän Jacobs band " Plan Three " helt suveräna!!!

om man gillar lite rockigare musik iaf =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Älskar ju Plan Three... de är så grymma...

Synd att jag inte befann mig i Sthlm, då hade jag kommit förbi och myst med dig ikväll!

Puss och kram <3

2010-11-06 @ 21:12:20
URL: http://princesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0