sovmorgon på kungsholms strand

Skrivit av Tess: 2010-10-08 | 09:50:33

Jag måste ju sova konstigt, öven om jag tycker om att sova länge, det gäller ju att passa på, om nåra månader lär man inte få sova alls.
Men när jag vaknar så har jag ont i käken för att jag biter ihop så hårt under natten, vilket också resulterar i huvudvärk när man vaknar. Men man är så van nu att man inte tänker på det. Men det är inte så konstigt att vissa blir treo-beroende om jag säger så.. inte jag dock.
För det andra så sover jag säkert för länge på ena sidan för det gör lite ont på örat när jag vaknar, jag har rätt hårda öron har jag hört jämfört med andra. Jag märker det om jag ligger för länge på en hårdare kudde i soffan på ena sidan, då får jag jätte ont i örat.
När jag var liten var jag alldit orolig att jag skulle få blomkålsöron, eftersom jag fick ont i dom så lätt ;)
Jag är lite konstig ;)


Men nu är jag vaken iaf och ska gluffsa i mig bästfrukosten:

med smör och ost på tillsammans med ett glas mölk, höwa så gött det är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0