Världens bästa söndag.. to be..

Skrivit av Tess: 2010-10-24 | 09:22:06

Lycka kommer i olika former.. för mig i denna:

För den som inte känner mig känner nog inte heller till mitt beroende av julmust den här delen av året och fram till Påsk ungefär.. 13l i veckan är en normalförbrukning för mig..
Och just denna Julmust är min absoluta favorit, och det jag lyxar till det med. Speciellt nu när alla andra dricke röl o drinkar, då har jag min fina ekfaslagrade julmust... MUMMMMA!


Fick fina kommentaren om magen och de tackar vi för =) Min nya chef tyckte jag passade i att vara gravid.. visste inte riktigt om det var en komplimang eller ej, men jag tolkar det som så =)
Däremot så äre faktist så att även om det kanske till synes ser ut som att jag har en "högt mage" så är inte fallet så..
Går jag ut och går känns det efter ett tag som att allt håller på att falla ut och födseln redan är på gång..
Absolut inge farligt, men jag kommer förmodligen att få ett stödbälte sa bm.
Dessutom så såg de på senaste ultraljudet att moderkakan sitter väldigt lågt. Den kan komma att flytta på sig under de kommande 15 veckorna, men gör den inte det så finns det ingen möjlighet till vanlig födsel. Jag kommer alltså eventuellt att måsta ha planerat snitt..
Helt ärligt skiter väl jag i vilken väg ungen tar ut, huvudsaken den kommer ut och är frisk..
Skulle jag kunna hämta den idag på ikea och bygga ihop den själv skulle ju det vara ett bra alternativ. ;)
Bra, då behöver jag inte tänka nå mer på födseln då, kroppen besämmer hur det blir.. skönt!


Idag blire ett efterlängtat besök på Ikea med Frida och Anton. Vå får väl se vad jag har med mig i shoppingbagen hem ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du slipper snitt, det är en rätt jobbig tid efteråt.

2010-10-24 @ 09:51:06
Postat av: Martina

Tycker inte tiden efter snittet var sååå mycket jobbigare än efter vaginala förlossningen...

Lite ondare i snittet kanske, men där får man ju fina piller för att mota bort det ;-)



Och det du skrev om IKEA var ju obetalbart! :-D

2010-10-25 @ 01:11:44
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Andreas

Jag föredrar Apotekarnes. Kan du dela med dig av vad du tycker är bättre med just Nygårda? :)

2010-10-25 @ 02:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0