Modell för en dag?

Skrivit av Tess: 2010-09-29 | 09:43:21

Whoo, jag har ju fina vänner jag!
De ringde mig nyss från The Studio, som är ett företag som stylar dig totalt och sen fotar dig, du får helt enkelt leka modell för en dag. hur grymt är inte det?
Som sagt ringde de mig nu och sa att min kära vän Boel♥ hade anmält mig att få göra det här gratis!!! och också ta med mig två vänner som får göra samma sak.
Det företaget tjänar på är ju att om vi nu skulle vilja ha någon bild med oss sen så får vi köpa de.
Bra som fan tycker jag. Annars kostar det ju skjortan att gå till fotografen bara.

Jag såg till att få tid först den 20e Oktober, så jag hunnit götta till mig lite om magen till dess, blir roligare att ha kvar bild sen =)
Det här kommer att ske i Stockholm Onsdagen 20e Okt, så vilka två vänner vill följa med? ;)










Kommentarer
Postat av: Anonym

Frida är på, weeeeeiii!!!!

2010-09-29 @ 11:28:36
Postat av: frida

tack så mycket,d u rä så söt! =)

2010-09-29 @ 13:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0