Tummen och Laban, vilka hjältar!

Skrivit av Tess: 2010-09-27 | 15:47:02

Jag är fruktansvärt less på att vara hemma hela dagarna, och speciellt säng eller soffliggandes. Nu när jag lyckas överbemästra mitt illamående och kan knepet till en normal välmående vardag ser det iallafall lite ljusare ut.
Jag har sökt vartenda jobb som går att hitta på nätet, eller iaf de som passar någorlunda in på mig. Känns som att jag kan göra vad som helst nu faktiskt, bara jag slipper vandra omkring hemma i morgonrock på heltid..
Det som förgyller min vardag emellanåt är ändå Laban och lilla tummen, hur dåligt jag än mår, så känns det iaf lite bättre.

 






Kommentarer
Postat av: frida

vad du är duktig på att uppdatera! bra tidsfördriv för mig på jobbet ;) puss

2010-09-27 @ 16:15:19
Postat av: jennie

Håller med Frida!



kram.

2010-09-27 @ 19:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0