Uttråkad och vettskrämd

Skrivit av Tess: 2010-09-29 | 22:40:09

Grabbarna kollar Predators och jag har nu spenderat halva filmen med att sitta på toaletten och prata i telefon. först med min kära syster om gravid och barnförsäkringar hos trygghansa, hon jobbar där och tydligen är de bäst ;)
Sen var det min kära vän Sofias tur att få sig lite uppdatering, hua jag måste ha surrat öronen av stackarn, men nu kan hon sova gott av utmattning iaf.
Och sen fick mamma sin dagliga dos, men hon var dock för trött för mitt surr.

En pizzabit till senare och slut på batteri i tlfn så sitter jag nu och försöker gömma mig bakom datorn så inte de där äckliga pretatorsarna kommer och ta mig... Jag är bokstavligt talat livrädd! Även att dom har rastaflätor som där äckliga sakerna, hur fasen lyckades dom med det?

Fatta själv!

 

 





Kommentarer
Postat av: Evelina

Teckna en riktigt bra försäkring! Carro kan säkert det där men jag önskar nu att jag hade haft en bättre..!

2010-09-30 @ 12:10:20
Postat av: sofia

Blir aldrig trött på ditt surr vännen. Puss

2010-09-30 @ 19:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0