April April...

Skrivit av Tess: 2011-04-01 | 11:56:39

Nä jag kommer inte försöka lura nån idag och säga att han är på väg...

Kom nyss hem från barnmorskan, allt såg bra ut och han är ordentligt fixerad iaf, ska dit igen nästa vecka om han inte hunnit kika ut till dess och få info om igångsättning. Senast den 13 blir det isf, så det känns ju skönt att ha ett "slutdatum" börjar ju nästan kännas som att det inte kommer att komma nån bebis över huvudtaget här... Men det blir det alltså.. även om den 13e just nu känns väldigt långt borta..
Men det är väl bara att fortsätta hoppas varje dag att det ska sätta igång av sig självt.. Han har det helt enkelt alldeles för bra där inne lillfisen♥

Får se vad man ska hitta på ideg nu då.. tog en svängom i gallerian här brevid efter bm besöket, och nu såhär efter lunchen ska jag trycka i mig lite schwartzwaldtårta.. men sen då? vad ska jag då hitta på????
Borde kanske inte trycka i mig så mycket tårta igentligen.. ställde mig på vågen hos bm.. och ja 15kg har jag iaf gått up.. men what the hell, det gäller ju att passa på. och de säger ju att man förbränner ca 500 kalorier i timmen under förlossningen så det är ju bäst man fyller på ;)


tänkte lägga in en bild här, men satan så fet jag såg ut så det bjur jag inte på, så det så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0