Nä mina vänner vet ni vad...

Skrivit av Tess: 2011-04-05 | 11:49:44

Det blir nog ingen bebis här helt enkelt... Det är iallafall så det känns...
Bölade ögonen ur mig som vanligt vid gårdagens en unge i minuten o satt o tyckte synd om mig själv för att jag inte får ha ont o klämma ut min heffaklump..
Jag är så stor o fet nu att jag kan knappt röra mig, o det kliar nå djävulsk på magen där bristningarna börjar krypa fram.. Håret står åt alla håll o kanter o utväxten blir större för var dag som går.. lixom jag....
Man skulle nästan kunna säga att jag börjar bli lite less nu...

Igår tog jag med mig sambon för en prommenix till affären, blev halvstorhandling som vanligt när vi går på affärn tillsammans.. tur det är maxi ;) MEN till min stooora förtvivlan hade de slut på schwartzwaldtårta, det som var det viktigaste på heeela inköpslistan.. eller ja det enda på min lista egentligen.. så det var bara att traska över kungsholmen till andra sidan o en annan affär.. o jag sa det till sambon på vägen att håll undan för är det slut på den här affären också kommer jag ställa mig o storböla i butiken så det så...
Som tur var slapp jag det eftersom de hade gosakerna.. Nu är det bara såhär att tårtan som förut räckte till 4gånger nu har börjat blivit 3.. ja men bitarna blir ju så små annars.. och ju större jag blir, desto MER vill jag ha...
Och vad ska jag annars göra på dagarna när jag har städat o tvättat håret för 511e gången om jag inte får trycka schwartzwaldtårta???

Kommentarer
Postat av: mamma

stackars mammas älskling...det kommer att vara glömt och förlåtet allt du måste stå ut med bara du får se hans vackra tryne :-)

vi längtar oxå!!

pussar

2011-04-05 @ 12:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0