Shoppat..

Skrivit av Tess: 2011-04-05 | 16:52:16

Blir man lycklig av pengar?? Ja iaf av att spendera dom... =)
Nu har jag varit en lov i gallerian här intill främst för att införskaffa det omtalade hallonbladsteét alla snackar om, så vafan det är klart det är värt ett försök iaf... en kopp morgon o kväll.. men visst är det typ kväll nu va???
Ja, vi får väl se om det är nå hockuspockus med det här.. =)

Sen så har jag varit på jakt efter denna otroligt fina body när den fanns i grått runt jul, men den var då slut precis överallt, jag letade hela Stockholm runt tro jag utan att lyckas.
Så tro på fan jag vart lycklig när jag nu hittade denna i vitt istället.. Klart man slog till.. tog en lite större storlek dock, med tanke på att den här ongen inte vill komma ut än så har han väl redan vuxit ur sina första kläder när han väl kommer =)



Sen hade de tokrea på Hemtex här i gallerian också, så jag var ju tvungen att ta mig en titt =)
Jag är helt inne på randigt nu (jag vet typ 2år för sent men jag gillart) och hittade de här stora tokmysiga kuddarna för bara 99spänn styck!! Breda ränder på ena sidan o smalare på den andra, så man kan varriera sig dessutom =)



Nä nu ska vi se om det här teét hjälper, hon på blad och ört-shoppen talade mycket gott om det iaf, men hon sa också att det inte smakade sådär skitbra, men inte vet jag om det var så farligt.. =) Iaf så känner jag mig på lite bättre humör, och det är ju alltid nått =)
Wish me luck..


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Shoppa gör en lycklig :D

2011-04-05 @ 17:14:43
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åhh, fin body - måste ha! Är det newbie från kappahl eller vart köpte du den?!

2011-04-05 @ 19:00:21
Postat av: carro

fick du tag på den nu! härligt! :D

2011-04-06 @ 18:07:44
URL: http://carrobergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0