Jag döööör..

Skrivit av Tess: 2011-02-05 | 21:40:53

men gud så pinsamt... vad är det för bidrag de har släppt igenom till melodifestivalen igentligen??
Möjligen att Le Kid o Danny skulle kunna ha någon liten chans i schalgern.. men resterande... snälla nån ta bort mig, jag vågar inte se... När den där stackars killen i solstolen (låt nr4) dök upp ville jag bara sjunka genom jorden.... likaså när karlson på taket dök upp i hängselbraller och Edward frisyr.. hur tänkte dom nu??????
Å nu har dom fått fel namn i direktsändning också..... jag döööööör.. ta bort mig härifrån!!!!! Jag stänger av Tvn, klarar inte av att se nå mer.....








Har skickat iväg sambon på öl och biljardkväll med boysen, och Charlie saknar han så mycket att han har legat och väntat vid dörren ända sen han gick, trots att jag lockat med både bus och godis.. ;)

Men nu kom han o la sig i min famn tillslut.... haha ja nu duger man minsann =)

Har lagat hemmagjord pizza idag, sååå jäkla gott.. men jag kan ju säga att jag inte var direkt ensam på affären när inhandlingen skulle ske, och så precis när jag kommer in i folkavet på maxi börjar sammandragningarna dra igång... men jippi så passande...... Funderade starkt på att lämna min korg o bara gå därifrån så sambon fått gå in och sköta resten, men jag höll ut....

aja pizzan vart som sagt iaf sjukt god.... jag råkade dock hä på lite fööör mycket ost ;) hur nu det kan vara möjligt..


Nu ska jag se på Burlesque med augilera o cheer.. får väl se om det är nått att hänga i julgran. Det gäller att passa på för sambon vill inte se den..

Chips o dipp.. yes box!

snacka om att ha en lurvtuss mellan benen.. bokstavligt talat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0