My days..

Skrivit av Tess: 2011-02-12 | 12:36:38

Har fått umgåtts med världens bästa mamma, lysnat på lillfisen, varit på mingelkväll på en av Stockholms senaste salonger, och hängt med goStina en hel del de senaste dagarna..




Stina på Mingelkväll =)




Lunch med mammsen

Jag och mamma hade en jätte mysig dag igår, då vi först var hos barnmorskan o mätte o kollade så allt går åt rätt håll. Hjärtljuden var jättebra, men svåra att få starka regelbundna då "D" sprattlade omkring så mycket och inte ville ligga still ♥ Men kul att mamma fick följa med och höra också.

Han växer som han ska och har placerat sig i rätt läge, men huvudet är fortfarande rörligt så han har inte sjunkit ner och fixerat sig ordentlig ännu, vilket känns skönt, då är han inte riktigt på väg än.. =)

Sen var vi en svängis på stan o shoppade och gick på saluhallen innan vi lunchade och sen var mammsen tyvärr tvungen att bege sig norr över igen..

Vi konstaterade att nästa gång hon kommer ner (slutet på mars) så är jag förmodligen inte tjock längre och hon har ett litet barnbarn att snusa på ♥
Jag längtar!!!! Men ska följa hennes råd och försöka njuta av den här sista tiden så mycket som möjligt, för den kommer aldrig att komma tillbaka..





Mötte upp Stina för lite fika =)


inhandlade också denna söta


och ska beställa hem denna från village



Härlig start på helgen, men jag är helt slut efter de här två dagrna.. Idag ska jag sitta i soffan hela dagen så får vi se om man orkar umgås med någon senare på kvällskvisten =)
Idag kommer iaf pepparkakorna hem och hämtar upp vovven vi haft i över två veckor... Nu blir det lugnt och framförallt RENT hemma igen ;) men förmodligen väldigt tomt, men han kommer ju komma o hälsa på =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0