Vilken HÄRLIG dag!!

Skrivit av Tess: 2011-02-23 | 17:56:56


Det har varit en TOPPEN dag idag..
Först var vi på sista mötet med föräldragruppen, tråkigt att det var sista gången, men nu känns det som att det börjar närma sig snart.. Går ju in i v.36 idag.. yeeey om max 5 veckor borde han vara här lillprinsen♥
Men som sagt, jag tippar på om ca 2-3 veckor ;)

Vad tror du? =)


Sen tog jag o sambon en tur på "stan" (Fridhemsplan, där vi bor) alla affärer som finns i Sundsvall finns ju här runt knuten bara.. Toppen!
Vart inte mer inhandling än en nagelfil, men lunch och bara mys oss två emellan var toppen..
Gick hem och tog en tupplur, sambon jobbade och sen gjorde jag mig av med alla småsaker som legat över mig och gnagt sista tiden.. Vilken befrielse!!!!!!!

Dessutom känner jag mig frisk nu, skönt! Men tro inte att man får sova på nätterna för det.. Nä lilla"D" tyckte att det var dags att göra benövningar hela natten och drömde om att springa maraton eller nått så sova gick inte, men som jag sagt för, lika bra man vänjer sig antar jag..
Kommer nog kännas lite mer normalt att gå omkring o vagga på en bebis om nätterna än att gå omkring som en tok i lägenheten o vagga på den tjocka magen i hopp om att han där inne ska lugna síg lite =)




Igår fick lilla"D" post för första gången.. visst det var adresserat i mitt namn, men innehållet var till lillfisen från världens bästa "Mormor" =)
Så snygg han kommer att bli!!!

Mamma och min syster Tintin 7år skulle gå o handla gardiner när de fick syn på bebiskläder..
Varav min syster utbrister till mamma: Ja, så här kommer det att bli, du kommer att shoppa ihjäl dig!
och sen när de möter upp med P3: pappa, det vart inga gardiner, det vart bebiskläder istället.
Tror inte han vart förvånad dock =)





Gud så skönt det är att vara på sånt här toppen humör!!!


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Gravidsnygg!

2011-02-23 @ 18:27:06
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0