blött..

Skrivit av Tess: 2011-01-13 | 14:41:46

Har återhämtat mig lite efter morgonens besvikelse. Egentligen var det ju inte så farligt, men man är ju en stor hormonboll och lite halv-labil sådär emellanåt ;)


Har hjälpt sambon att tvätta, eller jag har mest stått o pekat och han tvättat, dessutom har han demonstrerat hur en mangel funkar..
Jag sa att jag ville stryka alla sängkläder eftersom det ser så mycket frächare ut, men han sa att mangeln funkar alldeles utmärkt och nu är skrynklorna i lakanen ännu mera inpressade än innan =) haha Tror inte nått strykjärn i världen kan rädda dom nu ;)

Har tvättat allt i hemmet nu med nytt skonsamt tvätt och skölj-medel och "D"s kläder är nu frächa och redo för hans ankomst.
Sambon tycker att jag är lite knäpp som viker "D"s kläder med samma omsorg som om det vore själva barnet.. men som sagt hormonboll och blödig ;) Man blir knäpp när man är gravid...
Min nya sköna fina (eller ja, fin är den väl inte) amnings-Bh jag läckt igenom redan fick också sig en omgång i maskinen, men nu sitter jag här och läcker som ett soll igen.. *suck*... ska köpa en till.. en svart den här gången... och fler amningsinlägg.. att man ska behöva sånt redan... Lika bra man vänjer sig..


Nu tänkte jag avverka senaste avsnittet av Desperate Housewives, men sen skulle jag behöva hitta nån ny super bra serie att fördriva tiden i soffan med....


såhär konstig kan man se ut när man har en liten rackarunge som tycker om att kura ihop sig på ena sidan av magen =)

Martina: Vår vän fick snällt betala åt oss på restaurangen, så nån bjudmat fick vi inte trots all drama ;)

Kommentarer
Postat av: Martina

De kanske får fundera på att ta betalt i förväg nästa gång en höggravid kvinna kommer in för att äta :-) Om det inte finns snälla vänner med vill säga.



Var det du som skrev om "Raising Hope"?

Har i alla fall börjat se den och den är rolig.

Kan rekommendera den om det nu inte var så att du redan sett den.

2011-01-13 @ 21:48:20
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Angen

inte långt borta nu =)

Lite avis är man faktiskt..men om ett år kanske vi ska tillverka syskon =)

Ha de bra!"

kramar

2011-01-15 @ 18:50:26
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0