Dagen

Skrivit av Tess: 2011-01-28 | 17:47:34

Var ett mycket lyckat besök hos Bm och jag känner mig lättad..
Allt såg mycket bra ut och hon skrev ner mina önskemål i journalen så de har när jag anländer på BB.. Skönt!!
Grabben lever loppan och det är ett jäkla liv där inne ♥♥
Längtar så sjukt mycket efter att få hålla honom i mina armar, men lite till ska han få gro innan dess.
Ett delmål är avklarat, v32!!! nu håller vi tummarna för att komma förbi v34... sen får vi se om han tillomed stannar kvar till v36. osv.. men som sagt, första delmålet är nått!!
Nu ska jag knapra mer järn, så det blir en stark liten rackare!
på väg till Barnmorskan...



Sen tog vi en lugn men rätt lång promenad längs med karlbergskanalen, jag o Charlie, åt Lunch nr 2, busat lite och myst har vi gjort =)
myspys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0