Desperate Housevife???

Skrivit av Tess: 2011-01-19 | 09:13:06

Så har man skickat sambon till Jobbet, han som vanligtvis jobbar hemifrån ska nu spendera hela dagen på kontoret. Skönt för han ;)
Blir en ensam dag för mig här hemma, men som tur är kommer Frida på besök innan hon ska till jobbet så jag får lite sällskap ;)
Men jag tog en loov på Panduro Hobby igår.. Shit den här sjukskrivningen kostar mig skjortan så som jag inhandlar saker att pyssla med här hemma...
Men nu blir det en tavla iaf.. eller ja det får vi väl först se när den är klar, men jag tänkte göra ett försök iaf...
Oljefärger vart mitt val av material, köpte också texturfärg, gillar när det blir lite 3D känsla på verket ;)
Lim och träbokstäver samt annat "lullull" kommer att limmas på plats... spännande va!?


Rekvisitan.


To be continued....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0