Jag Älskar min Doktor!!!!

Skrivit av Tess: 2011-01-18 | 19:49:27

Vilken underbar överraskning jag fick när jag anlände till Läkar/BM mottagningen.
-Så ska vi se om vi har nån gammal bekant till mig här, eller ja snarare ung. hörde jag en välbekant röst säga när jag satt i väntrummet. Och där var hon, den underbara läkare som tagit så väl hand om mig på BB Stockholm då jag kom dit akut förra helgen..
Så skönt att det var hon, hon var ju med och vet precis hur det ligger till med allt..
Hon skrev ut mina sjukskrivningspapper och sa att om det skulle bli nåra som helst problem med försäkringskassan så skulle jag höra av mig till henne så skulle hon ta tag i det.. Underbara människa!
Jag har varit glad hela dagen efter att ha varit där. Tänk att vissa människor kan sprida så mycket energi o possitivitet!!


Sen lunchade jag en svängis med Stina på Waynes och åt på tok för mycket mat så jag hade svårt att ta mig hem igen ;)
Pesto o mozzarella toast.. götta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0