Mamma är bäst ingen protest!

Skrivit av Tess: 2011-01-30 | 10:39:11

Vinkade precis av moderkakan med make o min goa fina lillasyster Tintin som varit här på frulle efter många timmars flyg från Thailand, o nu sitter i bilen många timmar upp till Norr =)
Härligt att se dom igen, var över en månad sen sist så det var ju på tiden ;)
De såg mycket välmående ut iaf.. och som tre vise män kom de med presenter från sydöst =)

Lilla "D" fick de här fina grejjerna

Han kommer att bli så bortskämd lilla fisen ♥ precis som det ska vara =)


Sov ovanligt länge i morse, till sju faktiskt, men var väl helt slut efter nattens sammandragningar.. Så som min livmoder övar inför förlossningen kommer den ju vara världens proffs när det väl är dax ;)
Men "D" sprattlar på som vanligt och mår bra vilket är huvudsaken..


Sambon har fått en ny bästa vän. Lilla vovven Charlie som vi  är hundvakt åt lämnar sällan hans sida..
De har varit ute o sprungit på isen hela kvällen igår och fortsatte med det i morse. Det är så roligt att se hur roligt de två buspojkarna har =)
Nu jobbar sambon och trots att jag har både filt o godis till Charlie här hos mig så ligger han vid sambons fötter och myser =)


Nu blir det lunch nr1 för dagen.. kanske blodpudding?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0