Tjockis!!

Skrivit av Tess: 2011-01-20 | 12:26:04

V 30+0



Jag tackar gudarna för att jag inte fått nåra bristningar eller märken... värkar är ju iallafall inget som kommer synas sen efterråt ;)


Nu ska jag ta mig en snabbtripp till Panduro för att inhandla mer färg. Det bästa är att bussen går precis utanför dörren där jag bor och stannar prcis utanför panduro.. inga onödiga promenader här inte ;) Trots att det kanske skulle behövas då mina lår är fläskigare än någonsin.. ;) Men det är sånt man får ta.. Det är ju av en anledning så att säga.. och det är ju helt klart värt det!



Kommentarer
Postat av: Carro :)

Gullig du med den där magen tycker jag :)

/Carro

2011-01-20 @ 20:01:11
Postat av: Carro :)

Gullig du med den där magen tycker jag :)

/Carro

2011-01-20 @ 20:02:29
Postat av: Martina

Glöm inte att smörja magen! Mina "sprickor" kom inte förrän i vecka 36 med dottern (hon föddes i v. 37).... Med sonen var det värre haha Kändes som om magen ganska med en gång tyckte att skinnet var för litet :-/

2011-01-20 @ 21:24:17
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0