April..

Skrivit av Tess: 2011-03-31 | 14:57:43

Som det verkar så blir det en Aprilbebis.. vilket datum återstår att se...
Igår var vi ute o gick så mycket att jag nu har blåsor på fötterna... tog en prommis ända till solna o tillbaka utefter vattnet, kollade på de helt otroliga husbåtarna och alla söta små ankor som plaskade omkring i vattnet. Våren är äntligen här!!

Idag har jag städat.. igen... andra gången jag kör ett varv i lägenheten den här veckan ;)

Hade en hel del sammandragningar inatt så jag var nästan lite lur på om han inte var på väg ändå, men icke.. nu är de som bortblåsta och allt känns precis som vanligt..
Imorgon blire besök hos Barnmorskan igen, spännande ;) undra om hon tycker det ska bli kul att se mig, hon som skulle förbereda sig mentalt inför det här mötet ;)

Annars händer det inte så mycket just nu.. Jag är sjukt uttråkad och väntar bara på att den här lilla mysen ska ta o komma så man får tjusas nån gång =) Tur jag har min fantastiska sambo som masserar mina vattenfyllda fötter och får mig att skratta när jag är som mest less ♥

Jag blir bombarderad med sms varje dag nu av alla nyfikna som undrar om han inte kommit ännu... Jag LOVAR att höra av mig när han anlänt, var så säker =) Förstår att alla är förväntansfulla och tro mig, det är vi med!! Men han kommer när han vill själv den lilla rackarungen♥ =)


Kommentarer
Postat av: Martina

Haha skriver du i morgon att han kommit så kommer jag inte att tro dig så du får snällt knipa till den 2:a ;-)

2011-03-31 @ 21:45:43
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0