Boar..

Skrivit av Tess: 2011-03-28 | 12:26:17

Nu jäklar boas det in i det sista..
Tog en morgonprommis med sambon medans tvätten rullade på i tvättmaskinen i morse. Tog ett pitstop på Hemtex o inhandlade en ny matta till köket och lite kökshanddukar. Så, nu är det mysigt där också =)
Vet inte vad som har hänt med mig som blivit så pedantisk och värsta städomanen på sista tiden.. Tänkte köra ett varv i lägenheten med dammsvampen o moppen idag också, känns så skönt när det doftar nystädat och är frächt överallt. Helatiden ;)


(blev tokbra till vår svarta fondvägg i köket..)



Som det känns just nu så lär det nog dröja ytterligare nåra dagar innan vi blir 3 i det här hemmet, och jag som varit så ivrig o rastlös börjar känna mig rätt lugn, harmonisk och förväntansfull, han kommer när han är redo så enkelt är det, och han är mer är välkommen ♥




Tack till Martina för din fina dikt, den fick mig verkligen att le =)


Kommentarer
Postat av: Martina

Det var så lite så :-)



Jag tror man städar så där frenetiskt innan barnet kommer så det verkligen ska vara RENT...för sen glömmer man/hinner man inte/orkar man inte...på ett tag iaf :-)

2011-03-29 @ 10:52:32
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0