Dagen D

Skrivit av Tess: 2011-03-29 | 12:04:59

Ja, det är alltså idag det ska ske?!! Fast det tycker nog inte den härliga lilla herrn i magen, inte än iaf. Men det känns skönt att ha "kommit i mål" nu vet man ju att det inte dröjer länge förän vi har våran goklimp i famnen.. Och ja, det kan ju ske precis när som helst nu..
Men han sprattlar på i vanlig ordning och jag får gå omkring hemma och "vagga" honom till sömns om kvällarna =)


Drömde inatt att jag födde.. Barnmorskan ville använda sugklocka och efter lite övertalande gav jag mitt medgivande, det hela tog bara nåra minuter och gjorde inte ett dugg ont. Bebisen kom ut och var superlik min sambo, men typ 6-7 år och kunde prata och var inte alls speciellt förtjust i mig till min stora förtvivlan...
Konstig dröm....





Jag har fått tokdille på schwartzwaldtårta (den frysta varianten man köper på ica) och har smällt i mig en hel på bara två dagar, så igår var jag tvungen att handla en till. Dessutom har ju påskmusten kommit!! Men hur kommer det sig att den inte alls är lika god som julmusten??






Nu ska här gluffsas!!!


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Ha ha man drömmer så knäppt där på slutet :)

2011-03-29 @ 12:20:20
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: frida

mitt söta kakmonster, jag åkte på jobb hela dagen idag så ska försöka komma iväg och köpa hårfärg imorrn så får vi se när du orkar sätta i den :) pusssssssss <3

2011-03-29 @ 13:59:03
Postat av: Alan

Han kanske bara är lite morgontrött och vill inte stiga upp ur "sängen" än :P

2011-03-29 @ 16:44:58
Postat av: Felicia

Fin blogg ^^

2011-03-29 @ 18:57:52
URL: http://flickansblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0