En solskenshistoria..

Skrivit av Tess: 2011-03-20 | 12:38:31

Vilket ljuvligt väder!!
Kanske bra att inte fisen kikat ut under natten så vi får njuta av denna vackra vårdag..

Vi tog o packade ihop frukosten o vandrade över isen till KarlbergsSlott och hade lite picknick i solen istället, ljuvligt!!
Känns precis som fjällen.. måste vara minst 20 grader i solen när det är helt vindstilla eller nått, för jag höll då på att svettas ihjäl!
Har odlat fräknar så det går inte att avgöra om jag har prickiga kinder, eller om det är två bruna fläckar på vardera sida om snoken ;)

Bävern fick också följa med. Och då menar jag inte sambon, utan renfällen han bär på ;)


schööööönt!

haha Flodhäst i solen =D




Hittade skelett också.. vad det är för djur är dock en gåta...







Igår var vi i gott sällskap ut o käkade på en grekisk restaurang, så himla trevligt och det var länge sen jag skrattade så mycket =)
Hade dock lite småvärk hela kvällen, förmodligen efter gårdagens långprommenad, så jag var lite smålur på om det inte skulle sätta igång under natten åndå. Även på natten vaknade jag nåra gånger av värk och sammandragningar... Men just nu är det helt som bortblåst, jag fattar ingenting....
Nä nu måste jag sluta gå o vänta o hoppas på att det ska sätta igång helatiden, man blir ju knäpp på riktigt.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0