Fatzooo

Skrivit av Tess: 2011-03-17 | 08:46:24

Hej Vattenballong!
Mina ben är så svullna vid det här laget att inte fotknölarna syns längre, tårna ser ut som små prinskorvar på en fläskkotlett, Fingrarna kan lätt misstas för grillkorv och hamnar du bakom mig blir det solförmörkelse för arslet är bredare än någonsin...
Så härligt det är att vara gravid! =) Jag är nöjd nu, tack!

Ännu en vän fick ut sitt lilla mirakel igår, stort grattis till dom!!!
Själv har man gått och varit beredd på att kläckas vilken dag som helst de senaste 10 veckorna, men inte då, det är en retsticka till pöjk det här ♥
Kanske ska försöka med tvärtom taktiken min sambo kör på mig =)
Jag har så svårt för att bli tillsagd vad jag ska eller inte ska göra så jag kan på ren pintji göra tvärtom, tror min son ärvt den genen, kanske ska börja be honom stanna kvar i magen nån vecka till så kikar han säkert ut snart istället =)

Fick frågan imåndags efter programmet "en unge i minuten" om jag inte gruvar mig inför att ha sådär ont och för att föda.. men nä jag Längtar ju dit! Jag vill också ha ont, kämpa och pinas och få ut min älskade unge!!!
Jag lär ångra de orden när jag väl ligger där, men just nu känns det otroligt nog väldigt lockande..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart är det din tur ska du se :) Jag tror du får se lilla D innan söndag.. Eller kanske att han tittar fram på måndag. Må du känna dig som en vattenballong, men då är du en riktigt snygg sådan då ;) ser jätte fräsch ut. Ha en bra dag.. Håller mina tummar att de sker i helgen.



Kramar <3

2011-03-17 @ 09:01:29
Postat av: Malin Eriksson

Hej!



Snart är bebisen ute och jag har inte ens sagt Grattis än! Grattis! Jag tycker du har jättefin mage och som vanligt är ju hela du fin!



Jag har också kollat på "En unge i minuten" och både Fredde och jag grinar oss igenom programmen, det är verkligen det bästa som händer i livet!!!



Hoppas allt går bra med förlossningen, det är ju liksom bara att hänga med, man kan inte göra så mycket annat.



Längtar efter att få se kort på lillprinsen!



Kramar Malin (Fredde, Arvid och Moa skickar också en kram)

2011-03-17 @ 10:07:00
Postat av: jennie

23 mars.. då kom pöjkn.

2011-03-17 @ 19:23:34
Postat av: Frida

Jag har sagt 24;e mars!

2011-03-18 @ 08:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0