Ljuvliga Fredag!

Skrivit av Tess: 2011-03-11 | 15:48:26

Vilken fantastiskt underbar dag!!
När jag vaknade vid 7-tiden i morse o skulle börja med tvätten kollade jag ut och såg till min förskräckelse att det var nån slags snöregnstorm som pågick ute.. höwa!
Men allt eftersom dagen gick så kikade solen fram o all rusk försvann..
Jag o sambon tog en vårprommis och satte oss i st.Göransparken o myste i solen.. vilken sol-terapi!!! Man blir på sånt bra humör när det är sånt fint väder..
Sen tog vi o handlade oss lite semla och gick hem o fikade ♥


Igår fick lilla "D" paket igen. Han börjar redan bli bortskämd den lilla fisen ♥ precis som det ska vara.
Den här gången hade Fammo Else varit i shoppingtagen o handlat superfina kläder, dessutom hade hon stickat såååå fina småsockar till lillhjärtat..
De röda matchar de som mamma fick av Else i julklapp, och de grå är ju bara såå fina med ett "D" och ett hjärta!
Världens bästa Fammo tycker "D" ♥

En sån tuffing han kommer bli ♥





Kommentarer
Postat av: carro

bara så du vet så blir jag tokorolig varje gång jag går in på din blogg och ser att du inte skrivit. har allt satt igång? har bebisen redan kommit? har jag inte ens hunnit oroa mig och spänt kollat på telefonen så fort jag fått sms och se om det är en liten bild på bebisen? du måste hålla mig uppdaterad!

2011-03-11 @ 16:46:13
URL: http://carrobergqvist.blogg.se/
Postat av: Mamma

tur han har fammo som stickar när mormor inte behärskar den konsten;-)

2011-03-11 @ 19:08:43
Postat av: Jennie

Härliga Else!



kram på er och jag håller tummarna hååårt så han kommer snart!

2011-03-16 @ 14:01:09
Postat av: Jennie

Härliga Else!



kram på er och jag håller tummarna hååårt så han kommer snart!

2011-03-16 @ 14:01:25
Postat av: Jennie

Härliga Else!



kram på er och jag håller tummarna hååårt så han kommer snart!

2011-03-16 @ 14:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0