Lördag!!

Skrivit av Tess: 2011-03-19 | 14:28:28

Jag idag v.39


Känner mig ungefär såhär:
min nya facebook profilbild kanske? ;)






Sitter och trycker i mig nötcreme efter förmiddagens låååååånga promenad. Vi tog o varvade hela kungsholmen jag o sambon. Var tvungen att göra ett pitstop o gå över till centralstationen för kisspaus en sväng, o sen när vi promenixat nån timma till så tog vi ett varv i västermalmsgallerian..
här är en bild från dagens härliga promenad:




Igår var vi o käkade med goa vänner och sen tog vi ett pitstop på olles för lite hockey. Men det gick ju åt pipan, så vi såg inte ens klart hela matchen..
Servitrisen utropade ett "OH SHIT, den där kommer snart ut genom naveln" när jag anlände..
Ja du sa jag, han får ta vilken väg han vill bara han kommer ut snart..
Visst är jag fet, men att jag var SÅ fet har jag nog inte riktigt förstått. Likadant idag när vi var på en klädaffär så påpekade kassören att det där måste minsann vara ordentligt tungt.. och det är ju bara att instämma på den..
Men så är det väl så att det är enda gången folk får påpeka att nån är fet, utan att såra nåns känslor lixom.. =)
Inte gör det mig nått iaf =)




Uppdatering på väntelistan:

20e tror Martina (jag hoppas du har rätt ;P)
23e tror Jennie
24e tror Frida
25e tror Sandra W
26e tror Carro (syrran)
29e tror Evve (kussen)
30e tror Jessica
31a tror Anton
1a tror Malin

ska bli riktigt spännande att se vem som har rätt, men jag börjar få ordentligt med sammandragningar nu för tiden, dock inga som är speciellt smärtsamma än så länge...
Jag väntar med spänning =)
Jag hoppas det sätter igång inatt ♥ så kikar han ut imorgon.. perfekt!! Åh vad vi längar nu!!
Man lever verkligen i en liten bebisbubbla nu och tänker inte på nånting annat, men det är väl så det ska vara antar jag =)



Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!

Tack för en mysig blogg, har följt dej sen jag fick reda på att jag va gravid nån gång i oktober(?). Och nu kikar man in varje dag för att se om han är på gång. När du inte skrivit nått på en dag eller så, så tror jag alltid att ni åkt in! Men men, den dagen kommer den oxå.

Jag tycker att du fick stor mage rätt tidigt, men du ser inte ut att ha gått upp knappt alls i övrigt? Möjligtvis lite vatten nu i slutet?



Lycka till med förlossningen!

Hoppas du kommer fortsätta skriva här även när han kommit ut!

2011-03-19 @ 15:31:57
Postat av: Evelina

29 tror jag..

2011-03-19 @ 15:32:21
URL: http://evelajnoo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja du! Jag förstår hur du känner, lika stor som du är nu var jag i v 30. Hade ju iofs 3 i magen! Man känner sig som en blåval

2011-03-19 @ 15:32:26
URL: http://sandrastre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0