Nähäpp

Skrivit av Tess: 2011-03-27 | 19:23:57

ingen liten fis idag heller, och nu börjar han bli ordentligt stark.. Jag har säkert fulla insidan av magen med blåmärken vid det här laget ;)
Tycker han ska komma ut och sparka istället...



Igår var jag o sambon på romantisk tumanhand middag på vapiano gamla stan =)
och idag har vi bara myst på, sambon tog en sväng på gymmet som vanligt, och jag överraskade med riktig god middag när han kom hem. Klyftpotatis med fylld fläskfilé.. Gissa om han vart glad =)



Kommentarer
Postat av: Martina

Kan det idag vara dagen med stort D? :-)

Jag tror vi bara får hoppas och se

Nu din mamma vill dig vräka

Du är ju inte längre en liten räka

Stor och stark som attan

Men du kommer kanske ut nu mitt i nattan!

2011-03-28 @ 04:39:46
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Else

Ja, det börjar bli sååå spännande med väntandet. Han är sååå välkommen ut och inte "pina" dig mer. Lycka till och ett stort kram för dig Teresse.

2011-03-28 @ 11:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0