Nu är iaf våren här!

Skrivit av Tess: 2011-03-16 | 11:48:29

Igår var jag så fruktansvärt less och på dåligt humör... Men idag är det precis tvärt om!!!
Har tokstädat hela lägenheten, sambon har skrattat åt mig där jag stått på alla fyra tjock som satan och gnott =)
Nöjd må han vara också då jag har rensat ur mitt sko-förråd och lyckats kasta fyra!!! par skor.. Så nu blir det iaf till att köpa två par nya snarast ;)
(De två paren nya oanvända som står i hallen räknas inte dit) ;)
Hela badrummet är skurat från golv till tak och resten av lägenheten likaså.. Nu är vi helt redo!!!

Igår kändes det som att han aldrig kommer vilja kika ut lilla "D", men vad jag har hört så är det ingen som har stannat kvar i magen för alltid... Så nån gång borde han ju komma, och som sagt, vi är redo nu =) Och om inte min tokstädning sätter igång det hela, så lär han nog inte kika ut än på ett tag heller...
Men den som väntar på något gott......

Imorgon ska vi till Bm igen, o hon lär nog bli förvånad att se mig, för hon sa sist att hon trodde jag skulle kläcka innan nästa möte.. men tji fick hon... och jag med för den delen..

Nä nu ska jag släpa med mig sambon ut i det fina vårvädret, ännu en dag med odling av fräknar står på chemat...
och ikväll.. ja då blire hockey.. Hejja Luleååååååå!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0