Nya skonkelonker

Skrivit av Tess: 2011-03-10 | 11:51:24

När vi var i Norrland på hemmaplan passade jag på att inhandla ny skor som jag tänkte spatsera omkring i sen med barnvagn här ute på strandprommenaden.. Dessutom passa på att forma till arslet lite på kupen...
Stod o fixade håret häromdan (i bara underkläder) o skulle kolla med en spegel hur det såg ut bak, och till min stooora förskräckelse ser jag bara ett stort arsle!! Vad hände??? =)
Aja, det ska jag nu få bukt på med mina nya fina skor.. Tänkte nåstans att jag kanske skulle kunna börja använda dom redan nu, men meningen med skorna är att de är lite instabila så man ska spänna rövmusklerna mer, och med en väldigt knepigt sittande tyngdpunkt som man har nu så kändes det mest som bambi på hal is, så skorna får vänta tills lillhjärtat väljer att kika ut....

tjusiga va =)


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Skitsnygga skor. Ser ut att va dyra :)

2011-03-10 @ 12:21:27
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finns inga genvägar....

2011-03-10 @ 14:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0