prommis

Skrivit av Tess: 2011-03-26 | 14:29:30

har varit på prommis nästan hela dagen faktiskt.. men började med att dammsuga hemmet så det hålls frächt och rent.. Sen tog jag o smällde i mig en fjärdedels schwarsvaldtårta, bara för att jag var sugen på det =)
ett kilo karra har jag också inhandlat till dagens hockeymatch, medans sambon spenderat större delen av dagen på gymmet.. =)
Hoppas på Luleåvinst ikväll igen nu!
Roligare än så blir det helt enkelt inte, rackarungen stannar kvar i magen ett tag till verkar det som. Förstår inte att han tycker det är så bra där inne, det måste ju vara otroligt trångt, så som han huffar o puffar på mig =)
Så ledsen syrran, du fick inte rätt heller.....

Kommentarer
Postat av: Carro

än är inte dagen slut... 1,5 timme! :D

2011-03-26 @ 22:28:01
URL: http://carrobergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0