Sådär ja..

Skrivit av Tess: 2011-03-14 | 09:36:51

Det har varit en tokmysig helg med riktiga vårkänslor.. Dock verkar lillfisen trivas på tok för bra i magen så han har inte bestämt sig för att kika ut än..... 2 Veckor kvar nu, nedräkningen pågår för fullt.....

Flodhäst på väg på middag o hockey på Olles Gamlastan

Fina Frida och Feta jag =)






lördagen bjöd på vackert väder och jag kunde odla lite fräknar på mitt annars så bleka nylle..



här sitter jag o vilar efter att ha hjälpt stinas syster med sin frilla när hon skulle på "Mad Men" temafest =)



visst vart hon fin =)






Kommentarer
Postat av: Boel

Såå himla spännande att det bara är två veckor var nu!!! =) Du är så himla vacker att det inte är klokt, man kan ju hoppas att man ser lika fräsh ut som du när det är dags för ensjälv att ha stormage :) Jag tänker på dig och hoppas att allt går fint när dagen kommer.

Puss på dig

2011-03-14 @ 10:33:06
Postat av: Jessica Liv

Finfina =)

2011-03-14 @ 11:20:34
Postat av: Martina

Hoppas varje dag nu att "DET" inlägget skall komma, om att lilla D nu tittat ut...

Väntar med spänning!

2011-03-14 @ 17:41:14
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Martina

sv: nej hag har inte varit hos Sanna än, men jag "spar hennes namn i plånboken" tills jag har kommit på ungefär hur jag vill se ut.

Nu fick jag ju så mycket feedback om hur jobbigt kort hår är...vilket jag egentligen vet...så det kanske blir långt hår med klatschig färg istället haha

2011-03-15 @ 07:12:31
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: My

Fina tjejer!

2011-03-15 @ 14:44:59
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0