spa

Skrivit av Tess: 2011-03-24 | 11:12:44

Nu har min älskade mamma tyvär åkt hemöver igen, men vi har haft två riktigt mysiga dagar här i storstan. Mamma är alltid bäst, så är det bara! ♥
Hon hade med sig lite nya spa produkter från Rostedt till mig som jag njutit av idag..
Tog en lååång dusch och bodyscrubade hela kroppen (ja de delar jag fortfarande når iaf) med don´t eat it bodyscrub, sprayade håret och nyllet med nya fuktsprayen, sen smörjde jag in utvalda ställen med mandeloljan och sen hela kroppen med den nya helt ljuvliga bodylotionen Depper Jasmine.
Jag doftar Thailand, fräscht! och jag är len som en babystjärt över hela kroppen.. Nästan så man känner sig lite smidig igen =) såå jäkla skönt för en flodhäst som man är nu!!!
Produkterna är helt naurliga och ekologiska och jag bara ääääälskar dom!! Hårprodukterna är också helt fantastiska, och ansiktsmasken och ja alla deras grejer =) Tillomed sambon är frälst ;)
Som frisör kan jag iaf säga att jag har aldrig arbetat med något som är bättre, de här slår helt klart allt!

Är man nyfiken på Rostedt så kika in här: Rostedt.nu de har också en webbshop om man blir köpesugen ;D





Nu ska jag ta på mig lite kläder och ut i blåsten o luncha med min gamle gode vapendragare Annica, sen äre min andra hälft Frida här nere som ska få äran att rasta tjockisen i eftermiddag =)
Och så är det ju såklart hockey ikväll.. Det var väl ingen som missade att Luleå vann mot skelefteå sist va?? ;)
Tur det är så mycke hockey nu på tvn så man har lite tidsfördriv i väntan på att heffaklumpen ska kika ut...
Det konstiga är att på ett sätt känns det som att han kan komma precis när som helst, men samtidigt känns det som att det dröjer nog minst en vecka till iaf.... hujeda mig... Kom NUUUU!!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Helt rätt att spa:a till det såhär i slutet av graviditeten.

Gjorde också en rejält genomkörare dagen innan jag skulle in för igångsättning med sonen.

Fast maken fick hjälpa till med rygg och fötter och så eftersom...ja du vet...flodhäst och allt sånt där :-)

2011-03-24 @ 19:41:22
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0