Sweet home Kungsholmen..

Skrivit av Tess: 2011-03-07 | 19:03:29

Ja, det vart ingen Norrlandsbebis trots allt..
Skönt ändå att nu åter vara på hemmaplan lugn och helt redo. Nu får han kika ut precis när han vill, för det vill vi =)
Ska kika på den nya serien på Tv4 ikväll klockan 21.00. En unge i minuten heter den och där får man följa med på förlossningen och se underbara små nybakta gofisar, man blir alldeles tossig bara man ser reklamen..

Jag är sjukt peppad inför det här med vår förlossning och längtar så jag snart spricker...
Nu vill vi snusas på vår egen lilla goklimp ♥


Kommentarer
Postat av: Sussie

Du ser ut att snart spricka också, Gud vad fin du är! Men det ser lite tungt ut ;)



Hoppas att allt är/går bra.

2011-03-07 @ 20:19:23
URL: http://frokenmormor.blogg.se/
Postat av: Martina (tävla gärna hos mig)

Såg programmet på 4:an... När jag såg ett sådant program innan jag födde barn så satt och knep ihop benen. Sen jag fött barn (både vanligt och med kejsarsnitt) så sitter jag och krystar med (omedvetet, maken skrattar åt mig) och känner med de som föder på ett helt annat sätt....

2011-03-07 @ 22:59:28
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Angen

Vackra människa!

Roligt å se dig igår!

Lycka till nu när lillen väljer att kika ut.

sänder en hjälpande krystning.

Hejja Hejja!!

2011-03-07 @ 23:38:38
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Carro :)

Fin Fina Tess :)

2011-03-10 @ 21:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0