WTF!!!!

Skrivit av Tess: 2011-03-15 | 11:46:17

Jag har just upptäckt mitt livs första bristning!!!! Eller, ja det är väl inte så farligt egentligen, sambon ser det inte ens, men jag kan då minsann se att det är något på väg, så nu tycker jag att den lilla parveln i magen kan ta o komma ut!!! Han är ju ändå färdigbakt o allt =)
Drog med mig sambon på en morgonpromenad och har läst nånstans att ananas ska man trycka i sig för det ska hjälpa till att sätta igång det hela... (läste dock i efterhand att man tydligen var tvungen att pula i sig 7!!!!Stycken för att det skulle ge nån effekt.... not gonna hapen säger jag!)
Nu sitter jag här o har jävligt ont i käften istället och nån bebis verkar då inte vara på väg.. Han sprattlar omkring som vanligt och tycker inte alls det är dags att vila o samla kraft inför kommande prövning..
Skulle inte förvåna mig om han är lika tjurig som både mor och far sin och stannar kvar två veckor över tiden bara för att retas.. ;)


Nä, nu ska jag gå ut o sätta mig i vårsolen och odla lite fräknar bara för att ha nått att göra =)


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Bristningar är fan inge kul. Hoppas att det stannar vid den där som knappt syns då ha ha

2011-03-15 @ 12:09:05
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Evelina

Haha det gjorde jag, åt så mycket ananas alltså.. jag testade nog allt tror jag men inget som fungerade kan man säga.. För ett år sedan idag så var juh Leah beräknad <3 Kramar Kussen

2011-03-15 @ 21:05:43
URL: http://evelajnoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0