Så..

Skrivit av Tess: 2011-05-17 | 16:14:34

..är det bara jag som har blöjor på vardagsrumsbordet? ;)
och på morgonen ligger det en hög brevid sängen.. Vill inte släpa på goa lilla halvsovande Diesel till badrummet och skötbordet om nätterna, så jag byter blöja på plats, vilket då resulterar i en hög blöjor brevid sängen..
Likadant i soffan så har Diesel en egen plats som vi fixat till med filtar och kuddar och han gör i brallan oftast när han äter och samtidigt somnar när han blivit mätt så blir det en del blöjbyten även här.. vilket då resulterar i att det hamnar blöjor lite här och där.. mysigt va?! =)
Så är det hemma hos mig.. är det bara jag som är så bekväm? ;)


Igår var vi på vår första mammaträff. Supertrevligt tycker jag! Har känt mig lite halv isolerad här eftersom jag inte känner några andra mammor och alla min vänner här jobbar ju på dagarna så..
Skönt att få prata av sig bebissnacket också, så mina andra vänner kan umgås med mig och slippa blöjsnacket.. även om jag glömmer bort mig ibland och slinker in på babypratet lite nu o då.. men vadå jag har beishjärna. what to do lixom? =)

Idag har en kille från Trygghansa varit här o snackat försäkringar.. både till mig, sambon och framförallt till Diesel.. Tyckte det verkade vettigt.. nån som har något annat försäkringsbolag som är bättre??



Åh.. jag som tänkte gå en promenad med goStina i eftermiddag.. och nu spöregnar det och vi har inte ens hunnit vara utanför dörrn idag ännu... hoppas det slutar regna snart.... jag skulle verkligen behöva röra på fläsket.. så som jag lensar hemmet på alla gosaker om dagarna... hemskt.. men jag kan inte sluta.. HJÄLP!


Diesel somnar gött i tant Hannas famn =)

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tycker ju TryggaBarn jag, så klart ;D

2011-05-17 @ 19:09:45
URL: http://carrobergqvist.blogg.se/
Postat av: Martina

Haha blöjor bredvid sängen har jag fortfarande en nästan varje morgon eftersom det går fortare att bara byta och sen somnar sonen om (11 månader idag).

2011-05-18 @ 20:34:23
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Emelie

Jag hade också blöjor vid sängen jag,var enklast så på natten också ville jag inte släpa upp Inez så mkt på natten för var rädd att hon skulle bli pigg då och inte vilja somna om.. Här hemma kör vi på länsförsäkringar alla 3 och de tycker vi verkar bra :) Söt han är eran son :)

2011-05-20 @ 21:35:15
URL: http://emelienorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0