Fit for fight..

Skrivit av Tess: 2010-12-29 | 16:34:49

Jisses vad det lever om på insidan nu, helatiden. Man känner både massor med sparkar och hur han sträcker ut sina små tossigar. Riktigt alien-aktigt med sinnessjukt häftigt. Man kommer säkert sakna sparkarna när han kommer ut, men ibland kan man få sig en ordentlig känga så man nästan tappar andan.
Det är en stark liten "D" där inne. =)

Har köpt mig nåra tidningar nu när man befinner sig i urskogen, väldigt många o bra tips man aldrig tänkt på innan, men hua man börjar ju längta ihjäl sig.. Man tänker o funderar, försöker föreställa sig hur det kommer att vara. Men man har nog ingen aning ändå... som tur är ;)
Hur som helst så är vi ju alla nybörjare första gången och vi som är förstfödda har ju blivit rätt okej ändå =)

Ryggen börjar dock protestera, och nätterna är minde roliga.. Har svårt att ligga på sidan för då protesterar han för fullt där inne, och att konstant ligga på rygg sätter sina spår.. Saknar min gravidkudde där hemma..
Man känner att man börjar gå in i den sista tredjedelen av graviditeten. Otymplig och klumpig.. Tröttheten har kommit tillbaka och jag tror humörsvängningarna är på väg att göra sällskap...
Tur jag har världens bästa ♥ som är underbar mot mig oavsett =)

90 dagar kvar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0