Ingen vanlig dag...

Skrivit av Tess: 2010-12-02 | 08:07:21

...idag heller. För idag fyller min stora kärlek år!!!
Han ska firas med massage och en supersnäll flickvän hela dan ;) För han är världens bästa helt enkelt!!!!!

Lite blyg är han också, så för er som inte redan vet vem denna underbaring är så får han vara lite anonym ;)


Vi vaknade båda två klockan sju imorse pigga som mörtar och med livslust inför en ny strålande dag.
Jag har kungsovit hela natten, inte en enda kisspaus, var lite smått chockad när jag vaknade faktiskt.. Men ack så skönt. Lite eller ja rätt mycket snorig, men ändå på strålande humör!
Jag vet inte riktigt vad det är som har hänt på sistatiden.. jag hör många säga att de blivit lite nere o deppig pga att det bitt så mörkt ute och så...
Men för mig är det tvärtom, jag vaknar med ett leénde varje morgon, glad för allt jag har... =D
Hoppas mitt glädjerus får hålla i sig!


Gårdagen var rolig, spännande, utmanande och utmattande. Trots detta var jag på strålande humör på vägen hem. Man klarar allt bara man vågar satsa =) och när man lyckas, känner man sig stoltare över sig själv än någonsin. =)

Väl hemma kröp jag ner i soffan med min käraste och en sparkande parvel i magen.. Livet är bra fantastiskt!
Kollade äntligen på Dispicable me som vi har tänkt se i flera dagar, men inte hunnit eller orkat..
Ja skrattade som tokar gjorde vi, och jag tyckte den var rätt bra ändå.. =)
(It´s so fluffy, i´m gonna dieeeeee!) hahahahahaha


Nä, nu väntar ännu en dag i livet ♥


Kommentarer
Postat av: louise

hej!

fin blogg du har ,hoppas du har haft en bra dag

kolla gärna in min ''dagensdröm outfit'' och säg va du tycker!

kraam♥

2010-12-04 @ 19:31:45
URL: http://vmoslouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0