choklad, choklad choklaaaaad..

Skrivit av Tess: 2010-11-05 | 14:45:12

Vad gör man när man blir sådär toksugen på choklad, och inte har något hemma?
Jag kom iaf på att jag har nåra minismarties i godisskålen, och uttråkad o desperat gjorde jag ett djupdyk... det tog sin lilla tid, men jag fann en hög..
Synd bara att jag inte har någon film att kika på till godisarna.. men det spelar som ingen roll, jag har ändå smällt i mig alla...
så nu sitter jag här utan choklad igen, uttråkad och med halsbränna dessutom... Latjolajban....





Kommentarer
Postat av: Martina

mmm vilken god godisskål du såg ut att ha...

2010-11-05 @ 23:55:18
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0