lördag hela veckan..

Skrivit av Tess: 2010-11-06 | 13:51:17

Har skickat iväg sambon på tv-spelsmässa, lyrisk skuttade han iväg och kvällen avslutas med en grabbig Hockeykväll..
Själv ska jag väl ligga kvar här i soffan och ta det lugnt som doktirn sa i två dar till... jippii

Har storstädat hela morgonen, och det går ju rätt fort när man är två. Jag dammtorkar, du tar köket och dammsugar, så moppar jag.. perfekt. Speciellt när man kan ligga i sängen o spela spel på tlfnen medans sambon dammsugar överallt =)
Så nu är det skinande rent, och jag har fortfarande inge vettigt att hitta på..
Har börjat kolla på en ganska värdelös serie som heter No ordinary Family, men det finns bara fem avsnitt än så länge.. ingen höjdare heller så...
Fler filmtips tack!



Morgonens mage för den som är nyfiken..








Kommentarer
Postat av: Carro

Therese, du är ju typ hur stor som helst nu! När var det du skulle hem nästa gång? Och hur länge blir du hemma?

2010-11-06 @ 16:36:21
URL: http://carrobergqvist.blogg.se/
Postat av: carro

Det låter bra, jag kommer NOG hem 24,25 eller 26 och blir hemma över helgen :)

2010-11-06 @ 18:33:53
URL: http://carrobergqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Titta på " I Annelie" på svt

2010-11-06 @ 21:58:06
Postat av: sara från es klassen

Det var jag som skrev om Annelie, mitt namn försvann på förra kommentaren :)

2010-11-06 @ 21:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0