Sweet home Stockholm..

Skrivit av Tess: 2010-11-28 | 20:52:18

Får inte till mina bilder riktigt, de är raka på datorn, men när jag lägger in dom blire på sniskan, så ni får väl helt enkelt vrida lite på skallen om ni vill se hur tjusig jag är i min nya björnpuppa =)

Magen denna vecka, nu gåre fort, den växer som bara den och grabben däri är livligare än någonsin.
Jag kan helt klart säga att det här är det häftigaste jag varit med om i hela mitt liv!!!
Har haft en sjukt rolig vecka i Sundsvall, och gud så jag älskar mina vänner, familj och kollegor där uppe! Men skönt är det att äntligen få krypa ner i min älsklings famn där jag hör hemma, och han har nog saknat både mig och sparkarna i magen.. Jag är så lycklig över honom och det vi har!!!! =)
Ikväll ska vi käka glass o kika på Dispicable Me, jag tror den är kungbra!!
Imorgon vankas det jobb igen, härligt!!! =)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Din lilla sötkorv!!



=)

2010-12-01 @ 10:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0