Sunday bloody sunday..

Skrivit av Tess: 2010-10-17 | 12:11:14

Skönt med en helledig dag, och kanske kan vi äntligen få lite tid över att komma i ordning i vårt kaos här hemma..

Grabbarna var på party igår, men jag var så trött efter att ha arbetat hela dagen så det blev en lugn hemmakväll by my self. Så jäkla skönt!
Kollade klart på alla The Gates avsnitt, såg det senaste desperate och one tree hill avsnitten.. Laddade ner ännu en vampyrfilm, men vid det laget var jag så trött och fullproppad med karra att jag somnade =)

Det går bra på nya jobbet, skönt att komma iväg nåra timmar varje dag. Men det ligger dock 20 min med pendeln härifrån. Men man får hemskt gärna komma på ett hårfixningsbesök om man vill =)
L´image heter salongen och ligger i upplandsväsby.

Maken har hittat en bok och börjar bli allmänbilldad, nästan så att jag är sugen på att läsa den sen.. Såg en dokumentär om vulkaner nyss och han visste ju redan det mesta... Kanske man ska bli lite smartare på äldre dar..
Boken heter: kortfattad historik över nästan allting.
Vem vet, en vacker dag kanske man äger Adam Alsing också hahaha


Tjock börjar man bli också, det är helt sjukt egentligen hur kroppen fungerar, men nu går det inte att dölja längre. Och det känns rätt häftigt.. Nästa vecka blir första besöket hos barnmorskan här i Stockholm, och så ska vi boka in ett till UL om nån vecka.. Är redan i v.17.. Bara 23veckor kvar till BF om allt går som det ska nu.. skönt! Konstigt ändå att man kan längta så efter nånting man aldrig har haft...



Kommentarer
Postat av: Martina

Gudarna ska veta att jag behöver en hårfixning...Lite långt att åka till Upplands Väsby för mig bara...hehe

2010-10-17 @ 16:11:07
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Angelica

Haha. Den boken är helt underbar! Man kan läsa lite i den då och då också :D

2010-10-20 @ 15:03:41
URL: http://angelican.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0