Vilken dag..

Skrivit av Tess: 2010-10-24 | 21:14:59

Puh, nu är jag helt slut alltså.. vilken pers..
Först en heldag på IKEA med goa vänner, jag såklart var tvungen att äta två gånger under vår IKEA vistelse, men tur de har gokorv för en femma ;)
Handlade diverse nödvändigheter, mycket ljus och lullull som gör att det känns lite mysigare att komma hem..
Dessutom har jag äntligen fått min byrå, som jag längtat!

Anton och Frida hängde med hem till oss efter Ikea, Frida fick som tack för skjutsen av både oss och möbler en liten trimmning och sen vare pizza och JULMUST! Götta!

Nu har jag och min underbara man tillsammans gett oss på ett monteringsförsök av byrån.. hittills ser det bra ut, bara lådorna kvar. Men de får vänta..
The event väntar på svt =)


lådorna ska monteras och komma på plats.
spegeln ska sen hängas upp på väggen... Behöver bara låna en slagborr först.. NÅN????


se så fina gardiner köket fick, helt plötsligt känns det så mycket mer beboligt och hemtrevligt ;)





Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad mysigt ni ser ut att få det. Saknar dig gumman, och vilken underbart vacker mage du börjar få! IIhh är så glad för er skull! Kramar Milla

2010-10-25 @ 11:00:19
Postat av: Martina

Härliga gardiner. Såna skulle jag vilja ha!

2010-10-25 @ 17:35:47
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0