Besviken X2

Skrivit av Tess: 2010-09-29 | 20:06:34

Ja men vilket antiklimax..
Var och hämtade min nya fina telefon på Telia Kungsgatan, trevlig personal där btw. Iallafall så har inte mitt tidigare abbonemang gett ok på att jag ska få ta med mig mitt gamla nummer. Jag har faktist pratat med dom tidigare och kollat så att det skulle vara okej och det var inga problem sa de då. Varför de nu väljer att krångla vet jag inte.
Hur som helst innebär det att mitt sim-kort inte fungerar och jag kan inte leka med min nya leksak föräns nästa vecka iaf OM jag lyckas få över numret förståss... Surmin på fröken T

mina nya leksak.. som nu får vänta..

Vi har iaf flyttat in i vår nya fina lägenhet.. MEN det fans inga täcken eller kuddar där, så vad gör man då? Jo vi fick snällt åka tillbaka till vår vän Davve och spendera ännu en natt hos honom. Trevligt ändå såklart, men hade ju som varit skönt att få bo in sig lite. Imorgon bär det ju av till sundsvall.
Dessutom kommer vardagsrummet/sovrummet att bli aningens knepigt att möblera. Och så får vi inte till internet, men det är petitesser som går att ordna...


Utsikten från vår nya lägenhet.. Inte illa pinkad va ;)



Ni blire pizza och idol... sen ska grabbarn se nån jävla predetor-film.. INTE jag, kommer aldrig kunna sova då, Höwa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0