Hejja Luleå!

Skrivit av Tess: 2010-09-26 | 00:03:46

Härlig hockeykväll må jag då säga.. vända 0-2 till 3-2 Bra match med andra ord... Fast det är ju klart Timrå i mitt ♥, men det är ju kul när det går bra för Norrland!

Värsta gourmet middagen fick vi som Anton hade mästerlagat, med tips från moderkakan fick vi höra sen. Dom är bra o ha dom där ;) Men det är ändå kocken som ska ha all cred!
Medans grabbarna hade mysigt framör tvspelet, myste jag o Frida med karra o drinkar o Charlie (deras toksöta vovvsing) =)


Recept: Sprite+ Schweppes + frysta hallon = Götta!


Som sagt, en riktigt bra kväll med god mat och goa vänner. Men nu är jag trött och ska gnaga i mig lite ryggbiff innan jag går till sängs. Numera är det omöjligt att somna med tom mage, hoppas bara jag får sova många timmar innan jag måste kliva upp o fylla på igen. Och för guds skull låt det vara färdig kräkts för den här gången!



Kvällens Värdinna ♥




En trött jag, med hockeyspelare i bakgrunden ;)










































Kommentarer
Postat av: Frida

du är såå söt! och tack för igår :) puss <3

2010-09-26 @ 17:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0