Pitstop

Skrivit av Tess: 2010-09-28 | 18:31:15

Har anlänt hos vår kära vän Davve i Södertälje och eftersom han agerar hotell åt oss ikväll så bjuder vi självklart på mat. På plats i ugnen ligger en fin form med kassler, annanas och ris med ostsås. Det kan han vara värd efter en lång arbetsdag tycker jag.

Vi däremot har varit på äventyr i StockholmCity med bil!!! Japp, och hur det gick, ja det är ju en annan historia, men bilen klarade sig utan skråmor iaf. Något man kanske inte kan säga om chauffören som hade en gravid hormonboll i passagerarsätet. ;)
Men nycklarna till nya lägenheten som vi skulle hämta på ett café vid Stureplan ligger nu tryggt i min handväska och imorgon em ska vi få använda dom för första gången. Yiiiiha! (det var en oxe som nyckelring även, jag ska visa nån dag)

Nu ska jag sätta mig ned med de TV-spelande grabbarna i soffan och avnjuta en härlig tidning jag köpt idag, i väntan på maten i ugnen.




















Kommentarer
Postat av: Martina

Åååh vad jag saknar gravid-tidningarna.... Men känner att jag helt enkelt inte kan köpa dem längre.... :-)

2010-09-28 @ 19:21:19
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: jag

åh jag längtar tills jag får köpa alla mammatidningar som finns, men det känns ju lite tidigt ännu ;)

2010-09-28 @ 21:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0