Vampire Diaries

Skrivit av Tess: 2010-09-30 | 10:41:23


Kanske världens bästa serie enligt mig, men så är ju jag lätt betuttad i vampyrer också ;)
Min sambo tyckte det hade gått lite väl långt då vi satt och åt middag en dag och jag frågade honom om jag fick ställa en fråga..
-Om du fick möjligheten att bli vampyr idag, skulle du ta den då?
Jag menar, man blir ju inte yngre direkt och så som man ser ut när man blir vampyr, så ser man ju ut sen för resten av eternity ;)
Då sa han att det var färdigtittat för min del på de där vampyr filmerna...

En annan gång var när vi såg en vampyrfilm tillsammans med Keanu Reeves i huvudrollen och jag sitter helatiden:
Nä, men det där är inte verkligt, sådär gör inte vampyrer, sådär funkar det inte..
Han: -Nä för du känner ju så många vampyrer så du vet ju...

Haha, vad ska man säga, jag tycker det är spännande iaf.
True Blood i all ära, dock var säsong 2 rätt kass där, men Vampire Diaries... Har man inte sett den så gör det! Men man måste ha tålamod, den är aningen töntig de första 1-6 avsnitten, men sen lovar jag att man inte blir besviken.. Och den blir bara bättre och bättre, för varje avsnitt.
Jag sitter nu på nålar och väntar på nästa avsnitt (4) på säsong två som kommer imorgon....
I can´t wait.. Can you?



Säsong 1


Säsong 2





Kommentarer
Postat av: Jennie

haha, du är rolig du fröken Uvhage=)

2010-09-30 @ 11:19:43
Postat av: Skönhetsbloggen!

Bra klipp! :) Och härlig blogg.

2010-09-30 @ 14:27:42
URL: http://frida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0