BF+5

Skrivit av Tess: 2011-04-03 | 11:01:00

and still nothings happening..
Igår var jag ute och gick längre än jag någonsin gått förut tror jag, och det känns i fötterna idag kan jag säga.. Så kommer han inte ut efter den promenaden så är det nog lika bra att ställa in sig på igångsättning den 13e och skulle han mot förmodan vilja komma tidigare så är det en bonus!!
Men den 13e känns såååå långt borta just nu.. huuuu
Och jag skulle ju som vilja att det satte igång av sig självt.. jag som fyllt frysen med go-mat och lixom sett fram emot att börja värkarbetet hemma med alla förberedningar och allt vad det innebär o sedan åka in till BB-stockholm för själva slutspurten..
Men men huvudsaken gofisen kommer ut och mår bra, det är det som är viktigast..
Just nu känns det ju nästan som att det aldrig kommer att bli nån bebis, jag kommer vara såhär smällfet för alltid ;)
haha ja vad gör man inte för att försöka försköna bilden en aning ;)

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Du är hur fin som helst! Snart blir det bebiiiiis :)

2011-04-03 @ 11:20:04
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Du är sjukt fin Therese!



Jag hoppas han kommer snart, kram till er båda!

2011-04-03 @ 11:57:04
Postat av: Jennie

Du är sjukt fin Therese!



Jag hoppas han kommer snart, kram till er båda!

2011-04-03 @ 11:57:51
Postat av: Zoofie

OJ vad stor du är nu! Men lika vacker som vanligt :)

Lycka till med bebisen när den väl kommer :) kram

2011-04-03 @ 17:09:23
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0